But they weren't there beneath your stare, and they weren't stripped untill they were bare of any bindings from the world outside that room.

God morgon! Jag väcktes av ett tjutande i huset, det var telefonen som ringde. I den andra änden var den alltid så trevliga, underhållande och totalt värdelösa arbetsförmedlingen. De ringde och sa att jag missat en del möten jag skulle gå på, oops. Jag som hade trott  att de var frivilliga och eftersom jag fattade totalt nada sista gången jag var där så struntade jag i allt som hade med det stället att göra liksom. Det är svårt att få jobb nu har jag märkt, men jag ska inte drabbas av panik. Inte än. Jag ska klara körkortet först, vilket är snart kan jag meddela. Om lite mer än en månad åker jag till Thailand och efter det så hoppas jag att ett jobb kan dyka upp. Bli vuxen suger rätt hårt ibland, people. Men som alltid så hoppas jag på det bästa. Det måste man göra. Nu ska jag äta frukost och jag börjar morgonen med en lugn och underbar låt. Denna.



(Missy Higgins - They weren't there)

godmorgonpuss. S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0