Don't even talk about the consequence 'cause right now your the only thing that's making any sense to me.

Godmorgon! Klockan är 10.00 och jag skulle kunna ljuga och säga att jag är pigg, men jag tror på ärlighet och ärligheten säger att jag är trött. Men det går snart över, för nu lyssnar jag på en låt som  får mig att peppa och bli full av förväntan inför fredag. För på fredag så ska jag nämligen fira några av mina vänner som har fyllt år och jag känner på mig att det kommer att bli för jävla roligt alltså. Nog om prat och planer, mer musik.




Hela deras album "Hook me up" är proppad med grymma låtar. Så ödsla igen tid, börja lyssna.

(The Veronicas - Untouched)

godmorgonpuss. S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0