I am covered in skin, No one gets to come in. Pull me out from inside. I am folded, and unfolded, and unfolding. I am colorblind.

Just nu ligger jag nedbäddad i min säng under mitt nya fluffiga täcke. Det kramar mig rätt bra faktiskt. Ikväll och just nu så känner jag bara för att lyssna på massor med lugn musik. Jag har någon konstig känsla i kroppen, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Jag vill slänga upp en låt här, men problemet för mig ikväll är attt välja en. Jag letade lite bland mina låtar, nya som gamla och jag har så många som jag skulle vilja lägga upp. Men jag har bestämt mig för att försöka att bara lägga upp en låt i taget. Så vilken ska det bli är den stora frågan, måste tänka lite nu.



Det blev en av mina absoluta favoritlåtar från en av mina absoluta favoritfilmer. Ord är överflödiga, titta och lyssna istället.

Jag tror inte att några minderåriga läser min blogg, så jag behöver nog inte varna för en del av scenerna, haha.

(Counting Crows - Colorblind från filmen Cruel Intentions)

favoritpuss. S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0