Yeah I want your body, I need your body. Long as you got me you won't need nobody.

God middag! Eller vad man säger när klockan snart är tolv. Snart ska jag bege mig in till stan med mamma, först blir det en tripp till sjukhuset där jag ska fixa vaccin sen blir det väl att springa runt i några butiker innan vi beger oss hemåt igen. Måste även nämna att jag inte har ätit godis på fem dagar, weehoo. Måste vara rekord, heja mig.


 

Denna låt hörde jag på mtv medan jag satt och åt frukost (andra kollar nyheter på morgonen, jag kollar musikvideor, är det normalt? haha) Men är man beroende av musik så är man. Nu tillbaka till ämnet, ända sedan dess så har jag gått runt och nynnat på den och jag lär ju fortsätta så hela dagen. Så vill ni ha en bra låt att nynna på under dagen, så varsågod, lyssna.

(T.I - Whatever you like)

kvartitolvpuss. S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0