You were the only one i could ever speak this secret language between us and the sheets. You made my mind and body so hot, you sent this wild child into a lady by night.

Det är helg. Älskade lördag. Men istället för att dansa full i neon, ligger jag hemma under kramtäcket och är en sjukling. Men en snorande näsa och en kopp té är väl mysigare än låt säga en icke snorande näsa och en drink kanske? Inte riktigt. Men jag får väl se det positiva, ingen hemsk bakfylla att uthärda imorgon. Lyckliga mig. Men om jag hade gått in i dimman idag så hade jag velat haft den här på högsta volym. Loveit.



(Uffie - First Love)

jagönskarjagocksåfickvarafullochgalenpuss. S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0