15.41

Jag är inte riktigt frisk. Jag är inte smart. Jag har inte alla pommes frites på tallriken. Hissen har liksom inte gått ända upp. Jag har inte alla hästar i hagen.

Bevis.

Ser mig i spegeln och inser att njae mitt hår ser inte bra ut idag alltså. Ser saxen som ligger bland alla hårborstar. Den djävulska saxen. Den är som ett gift, och även fast jag vet att det kommer inte bli bättre om jag tar tag i den där jävla saxen och sen sätter den i håret. Vad gör jag? Jo, preciiiiiis det som jag tänker att jag inte borde göra. Smart där sanna, smart där. Klipp, klipp, klipp.


Fan, Fan. Fan.

Snälla Gode Gud gör så att min hår växer ut fort igen, schyssta. Tack. Och just det. Amen.


klipppuss. S.


Kommentarer
Postat av: natalie

Vad har du gjort unge?!

2009-02-12 @ 18:12:27
URL: http://jympasko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0