I want to start over, I want to be winning. Way out of sync from the beginning.

Förlåt för min frånvaro.

Och nu tio minuter senare så har jag fortfarande inte kommit på något jag kan skriva om.

Jag har börjat träna igen, heja mig. Men bara inför sm som är om 24 dagar.

Min Lily åker snart till aussie. (Glöm inte att ta med en surfhunk hem till mig, lova.)

Jag har inte ätit godis på 4 dagar, heja mig igen.

Jag lyssnar just nu på secondhand serenade. Lite mer kär för varje gång.

Jag tror att mamma har börjat laga mat.

Jag har börjat drömma och kollat lite smått på jobb utomlands.

Roligare än så här blir det inte. Nu måste jag bara komma på en rubrik också.


drömpuss. S.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0