03.03.09

Träning ikväll, igen. Teknikträning är det som gäller de kommande veckorna. Hitta rätt, göra rätt, kännas rätt. Jag funderar även på att börja träna på gym så jag kan få bättre kondition och lite mer styrka i armar och rygg. Jag ska tänka igenom allt lite till då sommaren närmar sig och jag vet att då kommer det vara tufft med tid. Men månadskort kanske går att köpa? Som ni märker så är jag inte ett snille när det kommer till träning, då jag aldrig någonsin har tränat på ett gym eller liknande. Eller där ljög jag, gick på gympoz eller vad det hette när jag var tio år. Får fråga mig fram helt enkelt, så löser det sig nog prima prima. Jag hoppas verkligen att den här känslan håller i sig, jag behöver den.


puss. S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0