04.03.09

Snart åker jag och familjen iväg till Västerås där vi ska kolla på soffa, igen. Ett evigt soff letande för familjen Fors. Hoppas även på att mami och papi kan bidra med lite nya klädinköp. Ingen träning idag, ska dock försöka komma ut på en långpromenad om vädret tillåter. Måste kolla upp träningskort, kom ihåg lapp till mig, kom ihåg lapp till mig.  

Igår pratade jag och en vän om Kent och självklart kunde jag inte låta bli att lyssna på dom. De har gjort alldeles för många bra låtar och jag har så många minnen till kent låtar. Deras musik ger mig rysningar.

Njut av berg & dalvana. Varsågod.



När Jag blir grå
När Jag faller
Orkar Du för två?
När idag blir igår
Kommer Du att älska mig då?

Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Jag är rädd att man glömmer
glömmer allt
Som vi glömde att vi
älskade varandra.




(Kent - Berg & Dalvana)

kentpuss. S.

Kommentarer
Postat av: Greven Sherif Af Arizburg

Hejtheeeerreeee.... Länge sen jag kikade in på min (din alltso) favorit blogg.



hejdå sötaste sötsak

2009-03-06 @ 00:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0