08.03.09

Fest igår. Och jag som inte druckit på några helger var självklart extra taggad. Efter vin och cider på förfesten så åkte vi ned till stan. Gick in på lotus och beställde drinkar och shotkanna, resten efter det är lite suddigt kan jag lova. Imorse ville jag mer eller mindre avlida. Så här bakis har jag inte varit sen vi var på Koh Panghan och där uthärdade jag bland de värsta bakfyllorna i hela mitt liv. Trots att jag kände hur magen skrek efter föda, så var det enda jag lyckades få i mig var äppeljuice och lite salta kex. Började vakna till liv vid fyra tiden, som alltid när jag är bakis. Varje gång jag vaknar efter en rejäl festkväll så vill jag bara att klockan ska bli fyra för då vet jag att jag kommer känna mig som en människa igen. Men dagens illamående och sprängande huvudvärk var klart värt det efter kvällen igår. Nu längtar jag redan tills nästa helg då vi ska göra en annan stad osäker. Nu funderar jag på att ta bilen och åka iväg och köpa godis för att vid åtta se whipeout. Men med min tur lär jag väl bli stoppad av en polis och åka fast för rattfylla. haha.



bakispuss. S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0