16.03.09

Jag är hungrig. Riktigt, riktigt hungrig. Vad är det för fel på mig? Igår skulle Anna Skipper bokstavligt talat döda mig om hon visste hur mycket jag proppade i mig igår. Det började vid halv fyra tiden på söndagmorgon då vi lagade nattmat efter all alkohol. Sen på dagen bar det av till Mc'Donalds, på vägen hem stannade jag för att köpa godis och när jag kom hem så åt jag pizza. Och trots allt detta så var allt jag kunde tänka på när jag skulle sova var mat. Vad är det för fel på mig? Är jag gravid? Isåfall stackars unge då är den både fet och alkoholskadad.




moffpuss. S.

Kommentarer
Postat av: sanna

haha då ska du bara höra vad jag åt, det var nog tre gånger så mycket som du åt, väldigt illa, haha.

2009-03-16 @ 22:03:25
URL: http://widin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0