19.03.09

Torsdag idag vilket innebär träning för min del och kanske en behövlig städning av mitt rum. Om jag orkar, vilket jag förmodlingen inte kommer göra. Solen skiner ute och äntligen känns det som att våren är på väg. Och det finns verkligen inte mycket som slår svensk vår, helt underbart. Igår fikade jag med Johanna, vi pratade om allt mellan himmel och jord.  Jag saknar att träffa henne fem dagar i veckan och jag kan inte förstå att det snart är ett helt år sedan vi tog studenten. Vi båda började känna av våran kommande 30 årskris (Vi har inte ens fyllt 20 än, men börjar redan känna av en 30 årskris, bra där.) haha. Spelade Guitar Hero med papi igår, och jag börjar faktiskt fatta hur man ska göra nu, haha. Det tog sin lilla tid, men jag är ju trots allt bara nybörjare. Nu ska jag äta frukost, sen bär det iväg in mot stan.




Jag saknar er.



I say: You need to eat.
She Says: I'll feed on your breath.

solpuss. S.

Kommentarer
Postat av: johanna

Saknar er! <3

2009-04-01 @ 21:27:46
URL: http://wetterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0