24.05.09

Över två månader sedan jag skrev någonting här. Just nu känns det som om tiden bara rinner iväg, vilket det alltid finns fördelar och nackdelar med. Jag jobbar för fullt på parken, har tyvärr jobbat varje helg och jag saknar att umgås med mina tjejer, det är så lätt att man går om varandra när man jobbar, när den ena kan så kan inte den andra. Men jag är ledig några dagar kommande vecka så om någon av mina älskade tjejer känner för att hitta på något så tjinga till.

Inatt ville jag skjuta de som hade fest i lokalen bredvid mitt hus, det var dunkadunka musik på rejält hög volym fram till klockan tre på morgonen och jag skulle upp och jobba några timmar senare. Inte mycket sömn för min del inte. Och idag har jag kämpat på jobbet med feber, huvudvärk och magont. Har jag dålig karma eller vad är det som händer?

Ska försöka att hålla lite mer liv i den här bloggen nu, alldeles för längesen jag skrev.


sjukpuss. S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0