28.05.09

Jag gråter för att jag inte kommer få dom där jävla snygga skorna jag beställde från Nelly, dom kom på att efter jag hade gjort min beställning så fanns inte skorna kvar, och nu är jag en crybaby.

Philip försöker trösta mig i allt gråtande genom att kalla mig rudolf för att jag har en illröd finne på näsan( samt att den är röd efter allt gråtande) Det hjälper inte. buhu.

Imorgon drar vi till västerås i jakt på nya skor åt mig, philip har erbjudit sig att betala (jag vägrar) Får försöka med snyfthistoria hos mami. Kommer nog inte funka, hon kommer nog bara säga att jag ska ta några utav de andra tusen par skor jag har i garderoben.

Men jag håller tummarna för västerås imorgon, och har de inga snygga skor så gör jag revolt och går barfota på studenten. Punkt slut.

gråtaöverminaskorpuss. S. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0