31.05.09

Underbara sommarväder, synd att jag har jobbat hela helgen och inte kunnat njuta så mycket av solen. Men imorgon är jag ledig och då ska jag passa på att vara ute i sommarvädret, hoppas att det fina vädret håller i sig bara, med min vanliga tur så kommer det väl regna, men håller tummarna för sol. Ska även följa med Anna som stöd imorgon när hon tatuerar sig, är grymt sugen på att göra en till tatuering, men ska tänka lite mer på saken först. Just nu ligger jag och smaskar på en marabou-choklad-marängtårta och lyssnar på tiger lou (lovar att spara en bit tårta åt dig hjärtat) 


Just det, får inte glömma att nämna att jag beställde ett par andra skor från Nelly, hoppas bara att de finns den här gången och att de kommer innan nästa helg, annars kommer jag få p a n i k. Fick precis en tanke, ska nog färga håret i veckan, är trött på det trista hår jag har.

Nu ska jag plocka upp lite på mitt rum och njuta av underbar musik.

P

sommarpuss. S.


Kommentarer
Postat av: natalie

Åh, tack vad snäll du är.. :) <3

2009-06-01 @ 23:11:12
URL: http://jympasko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0